Gå til innhold
Arkivverket

arkivering av diskusjoner


Dag Brodin
 Del

Recommended Posts

Jeg har prøvd å gå inn på DA igjen men synes det er tungt å bruke. Er de gamle diskusjonene fra DAs barndom slettet? En fordel med nye DA var jo at man kunne søke på hele innlegg. På den andre siden har man aldri fått noen inndeling i fylker eller sogn, så det er en blanding av hummer og kanari, det har ikke forandret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er til dels enig med deg. En oppdeling i fylke/sogn hadde vært ønskelig. På den andre siden: Det går an å søke på navn eller tema.

Jeg synes også det er vanskelig å finne det gamle Brukarforumet. Er det noen som kan veilede meg?

JanM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å gå inn på DA igjen men synes det er tungt å bruke. Er de gamle diskusjonene fra DAs barndom slettet? En fordel med nye DA var jo at man kunne søke på hele innlegg. På den andre siden har man aldri fått noen inndeling i fylker eller sogn, så det er en blanding av hummer og kanari, det har ikke forandret seg.

 

 

 

Det gamle forumet finnes litt ned til høyre på denne siden:

 

http://www.arkivverk...larkivet/Debatt

 

Står vel "gamle brukarforumet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverst på denne siden er en tykk blå strek, under denne står det

 

Arkivverket - Digitalarkivet - Brukernes eget forum

 

Klikk på den midtre = Digitalarkivet

 

Da finner man: Arkiv innlegg fra tidligere debattforum.

 

Man kommer til samme sted nederst på Digitalarkivets forside.

 

Derfra kan man bruke søkeverktøyet oppe i høyre hjørne slik som i dette forumet. Man kan der søke på alle tilfeldige ord eller navn, og man får opp en liste med tråder hvor man har fått treff. Treffene i hver enkelt tråd blir markert med gult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.