Gå til innhold
Arkivverket

0 advarsler ?


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Foruten det vanlige: Navn og antall innlegg så står det " 0 advarsler" under bildet mitt, men ikke under andres. Tror ikke det gjorde det før nå.

 

Kanskje for en god stund siden, men da sto det vel under alle, om jeg ikke husker helt feil da.

 

Hvorfor og hva kommer det av ? Jeg føler meg litt uthengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare du som kan se dine egne advarlser. Jeg har det samme under mitt navn også, men det er bare jeg som kan se advarslene mine (hvis jeg har noen). Under ditt navn ser jeg ingenting bortsett fra teksten "Brukere", tre prikker, og antall innlegg skrevet. Det har vært der ganske lenge, ihvertfall siden alt snakket om ordensreglene for en tid tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for opplysningen Ken. Jeg trodde alle så hva det sto. Jeg husker at vi kunne det før.

Men, jeg skjønner jo ikke nødvendigheten av at det står der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig Berit. Jeg kan ikke snakke for Digitalarkivet, men jeg tror det var ment som en del av ordensreglene, der brudd på disse førte til advarsler som igjen (for tilstrekkelige mange advarsler) kunne føre til utestenging fra forumet. Nå modererer vel ikke forumadministratorene aktiviteten på forumet nøye at vi trenger slike advarsler, men muligheten er likevel der for fremtiden. Uansett, for meg betyr det ingenting. Så lenge det står at jeg har 0 advarsler, så vet jeg at jeg har vært snill gutt og da bare overser jeg den lille rubrikken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.