Gå til innhold
Arkivverket
morten undseth

Oluf myhre, rendalen tili wisconsin, USA

Recommended Posts

Bente L. Skjager

Hei!

Flere Oluf Myhre på ancestry. Har du opplysninger om fødselsdato, og gjerne foreldrenes navn?

Mvh Bente

Kan dette være han?

Canadian Passenger Lists, 1865-1935 about Ouf Myhre

Name: Ouf Myhre Gender: Male Age: 19 Estimated Birth Year: abt 1869 Date of Arrival: 30 May 1888 Vessel: Sardinian Search Ship Database: View the 'Sardinian' in the 'Passenger Ships and Images' database Port of Arrival: Quebec Port of Departure: Liverpool, England Roll: C-4514

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mette R Francke

Hei

Jeg fant dette på www.ancestry.com

Haugan Family Tree 2 Personal Member Tree Unsourced

• Name: Oluf Johansen Myhre
  • Birth: 1868 - Norway

Jeg kan ta kontakt med eier hvis du ønsker det.

Mette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
morten undseth

Hei igjen og takk for svar, det var litt snaue opplysninger jeg gav med, det beklager jeg, men her er hans fødsel, nr 44 den 16 sept. 1868,

http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?show=28&uid=31292&urnread_imagesize=full&hode=nei&ls=1&lc=x%259CK%25B42%25B2%25AA.%25B62%25B4R%25CAT%25B2.%25B62%25B1R%25B2%25B040%25061%2581B%25C5J%25D6%2599VF%2516%25D6%25B5%2500%25C0%250F%2509%25C0

av foreldre Johan (1845-1912) og Gunhild ( 1846-1917) Myhre, (disse , mine tipp tipp har jeg og bilder og andre opplsyninger om)

Bente, jeg får ikke opp linken om skipslisten, men det kan være han, han drar jo fra Kristianina 11 mai.

Mette, ja denne du har i det treet stemmer godt med fødselsår og Johan til far, så det hadde vært veldig interesant og sett det, jeg kommer ikke inn på den linken selv om det er :"Personal Member Tree Unsourced" som det står.

Hilsen Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bente L. Skjager

Hei!

Jeg tror nok du må ha abonnement for å følge linker. (Litt dumt at de blir med og ser ut som om de lar seg åpne).

Skal se hva jeg finner med de nye opplysningene.

Mvh Bente

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mette R Francke

Hei

Har du en mail adresse?

Jeg kan kontakte eier ab treet og gi eier din mail adresse.

Mette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
morten undseth

Og takk til dere begge, setter pris på at dere ser mere etter. Mette: min e-post er : morten.undseth@lifi.no

Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.