Gå til innhold
Arkivverket

Ljostveit i Ølve i Kvinnherad


Anders J. Moen
 Del

Recommended Posts

Er det noen som kjenner til denne familien og eventuelle forfedre?

 

Descendants of Anders Mathiasson Ljostveit

 

1 Anders Mathiasson Ljostveit b: Abt. 1817 in Kvinnherad, Hordaland

.. +Kari Jensdtr. b: Abt. 1817

2 Jens Andersson Ljostveit b: Abt. 1850 in Kvinnherad, Hordaland

.... +Christi Monsdtr. b: Abt. 1848

2 Ole Andersson Ljostveit b: Abt. 1858 in Kvinnherad, Hordaland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel kanskje Anders sin fødsel?

https://familysearch...M9.1.1/N4B8-D5L{C} {C} {C} Name: Anders Mathiasen Gender: Male Event Date: 22 Jun 1817 Event Place: FJELBERG, HORDALAND, NORWAY Birth Date: 19 Jun 1817 Birthplace: Death Date: Name Note: Race: Father's Name: Mathias Erichsen Father's Birthplace: Father's Age: Mother's Name: Britha Torgersdr Mother's Birthplace: Mother's Age: Indexing Project (Batch) Number: C42904-1 System Origin: Norway-VR GS Film number: 124509 Reference ID: 2:1G21WKH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre til Mathias Erikson f.1795 på Høyland, Stord - er mine forfedre og de har jeg en del av. Denne Anders Mathiesen f.1817 er søskenbarn til min oldefar. Mvh. Johan Arthur Hansen

Dette var jo kjempemessig. Tusen takk! Nå blir min kollega fornøyd. Hun har lurt på sine aner i Hardanger hele livet. Jeg skal sende deg en oversikt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye lenger tilbake enn dette også. Kan sende det i neste omgang. Mvh. Johan Arthur Hansen

Her er dine slektninger i Kinn sogn (Flora kommune). Det hadde vært flott om du kunne sende meg anene videre bakover. (forberedelse til 60 års dag).

Ljostveit.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Jensdtr. f.1817 fra Øye i Kvinnherad med far Jens Jenson. Mer enn det har jeg ikke funnet enda, men skal se i bygdeboka over helga. Er bortreist i morgen. Legger inn det jeg har av etterkommere av Mathias Erikson.

Takk for tilsendt etterkommerfil!

Sender deg neste rapport her for filen var for stor.Mvh. Johan Arthur Hansen

Etterkommere av Mathias Eriksson.pdf

Forfedre av Mathias Erikson bokrapport.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Jensdtr. f.1817 fra Øye i Kvinnherad med far Jens Jenson. Mer enn det har jeg ikke funnet enda, men skal se i bygdeboka over helga. Er bortreist i morgen. Legger inn det jeg har av etterkommere av Mathias Erikson.

Takk for tilsendt etterkommerfil!

Sender deg neste rapport her for filen var for stor.Mvh. Johan Arthur Hansen

Tusen takk for ekstra opplysninger! Jeg sitter med en ganske omfattende database rundt omkring i Norge, så bare kontakt meg hvis du trenger hjelp. mvh Anders.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for ekstra opplysninger! Jeg sitter med en ganske omfattende database rundt omkring i Norge, så bare kontakt meg hvis du trenger hjelp. mvh Anders.

Har du en privat e-postadresse jeg kan sende en fil jeg ikke ønsker skal være offentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.