Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Søker etterkommere av Constance Kolstad f. Brinckmann i Bergen i 1894. Var antagelig gift med en Andreas Fjeldhaug da faren hennes døde i 1924. Jeg besøkte Constance en gang på aldershjem i Oslo i nærheten av Ryen, antagelig i 1965. Var da ikke klar over at hun var min mormors kusine. Constance heter Kolstad når moren, Ellen Serene Henningsdatter Brinckmann dør i 1942 i Bergen. Bor da i Oslo. Takknemlig for svar .Med vennlig hilsen Greta Storm Ofteland

Spørsmål om opplysninger fra kilder som er yngre enn 60 år egner seg som regel dårlig i forum som dette. Vi kan likevel opplyse at enken Constance Kolstad døde i Oslo 24.4.1964. Hun hadde ingen livsarvinger.

Vennlig hilsen

Odd Halvorsen, Statsarkivet i Oslo

Takk for svar. Jeg er fullt klar over at dette var nært i tid, men jeg sendte også en mail til Oslo Statsarkiv om det samme for se hvor svaret kom. Beklager så mye det. Er fortsatt interessert i å vite om det er nevnt navn i et eventuelt skifte, og navnet på hennes avdøde mann. Tar det gjerne som mail. Med vennlig hilsen Greta Storm Ofteland.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.