Gå til innhold
Arkivverket

Feil startside MINI Øksnes i Øksnes (1904-1914)


Per-Arild Pettersen
 Del

Recommended Posts

Under søk i denne ministralboken oppdaget jeg at 1911 er angitt å starte på side 53, men starter i virkeligheten på side 46.

Tilsvarende er 1910 angitt til å starte på side 45, men dette er egentlig siste side av 1910.

 

Det ser ut til at dere må gå gjennom denne ministralboken og korrigere side henvisningene.

 

Dette til orientering.

 

 

 

Med hilsen

 

 

 

Per-Arild Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under søk i denne ministralboken oppdaget jeg at 1911 er angitt å starte på side 53, men starter i virkeligheten på side 46.

Tilsvarende er 1910 angitt til å starte på side 45, men dette er egentlig siste side av 1910.

 

Det ser ut til at dere må gå gjennom denne ministralboken og korrigere side henvisningene.

 

Takk for melding!

 

Indekssida med årstall og lenker genereres automatisk av visningsprogrammet på grunnlag av indekseringa av hvert enkelt bilde, på den måten at det skal lenkes til første bilde med hver kombinasjon av handling og årstall.

 

Hva hvert bilde er indeksert som, går fram av kildeinformasjonen. For eksempel er bildet av s. 46 indeksert med fødte og døpte 1911. Indekseringa er altså slik den skal være, men som du påpeker, er det likevel noe galt med mange av lenkene.

 

Dermed er dette ikke noe jeg kan rette umiddelbart, men jeg sender saken over til vår IT-avdeling, som forhåpentlig finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dermed er dette ikke noe jeg kan rette umiddelbart, men jeg sender saken over til vår IT-avdeling, som forhåpentlig finner ut av det.

 

Lenkene ser ut til å være riktige nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.