Gå til innhold
Arkivverket

Digitalpensjonatet


Ivar Sannerud
 Del

Recommended Posts

I den stora innleggelsen av nytt materiale den 27.august var også en indeksert kirkebok for Ullensaker 1733-62 av Hans Haug Ruud. Hans Haug Ruud var også tidligere registrert i Digitalpensjonatet sammen med en annen (husker ikke navn) for de tidligste kirkebøkene for Ullensaker fra 1689 og til 1723. Men de siste er nå blitt borte? Eller er de flyttet fra rommet til Hans Haug Ruud til en annen plass...?

 

Mvh.Ivar Sannerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på hva som har skjedd, men nå er ihvertfall filene tilbake i DP-rommet til Ruud. Tusen takk for at du ga beskjed. Jeg kan ikke se at vi har merket oss at bidragene hans skal publiseres i et annet DP-rom også, det får han evt. spesifisere på nytt igjen til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter utleggelse av nye data mangler i mitt DP-rom filene også noen filer. De er nevnt under "Beskrivelse" men i Bidragslisten mangler filene for døde i Askvoll, Vilnes og Sæbø/ Manger.

 

Mvh Britt Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter utleggelse av nye data mangler i mitt DP-rom filene også noen filer. De er nevnt under "Beskrivelse" men i Bidragslisten mangler filene for døde i Askvoll, Vilnes og Sæbø/ Manger.

 

Mvh Britt Frank

 

Tusen takk for beskjed. Jeg skal spore dem opp. Ingenting er forsvunnet, men etter oppdatering av programkoden nå i august så har vi også endret administrasjonsbiten der vi knytter eiere til dataene. Det er mulig ditt eierskap har falt ut og det er en enkel sak å rette opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering: Disse dataene du mangler har aldri kommet ut på de nye nettsidene. De har ikke fått tildelt en kildeid enda og det er vi helt avhengig av. Det pågår arbeid nå for å få på plass kildeid på de kirkebøker som ikke er skannet, så jeg håper det løser seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.