Gå til innhold
Arkivverket
Morten Aasen

Slekt i Hafslo

Recommended Posts

Morten Aasen

Min oldemor som heter Johanna Sørensdatter Kjos født 1865 flyttet til Norderhov i Buskerud. Flere av hennes søsken emigrerte til Amerika, , Anne og Søren reiste i 1880 og Kristoffer reiste i 1890. Imidlertid ble flere igjen i Norge trolig også i Hafslo. Foreldrene heter Søren Sørensen Lemvig Ødegård (Kjos) og Ragnhild Nielsdatter Hæggestad. Jeg søker å komme i kontakt med noen som kjenner til disse og historien. Om det finnes et historielag eller noen som har oversikt over bygdens utvikling, ville jeg sette pris om de tok kontakt eneten her eller på min e-post morten.aasen@icloud.com

Morten Aasen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grethe Flood

Du burde kontakte bygdebokforfatteren Lars E. Øyane som har jobbet mye med Hafslo-folk i mange år. Han er aktiv her i brukerforumet og legger ut spørsmål som vi er flere om å prøve å svare på.

Grethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Morten Aasen

Takk skal du ha. Jeg skal kontakte ham

Morten

Ser at jeg har vært i kontakt med am tidligere.

Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.