Gå til innhold
Arkivverket

Vielse, trolig i Bergen melom Ingvald Bertin Olsen og Karen Amanda.

Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Jeg prøver å finne en vielse , trolig i Bergen mellom Ingvald Bertin Olsen født 1897 og hustru Karen Amanda født 1894. Ved kommunevalget i 1934, oversikten over røsteføre, finner jeg paret bosatt i Ekrenbakken 1a i Sandviken.

Dersom det er den Ingvald Bertin Olsen jeg tror det er, er han født på Askøy Erdal/Strømsnes 19.11.1897 og han dør i Bergen 07.04.1977.

Men jeg finner ikke vielsen verken på Askøy, eller de databasene som ligger ute over vigde i Bergen (borgerlige, Sandviken, Nykirken, Domkirken, Årstad eller Fana)

Klarer dere å finne vielsen og gi meg en link til den, slik at jeg kan få bekreftet Ignvalds rette identitet samt navn og fødselsopplysninger på hans hustru Karen Amanda?

1934:

http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=24&filnamn=mt12011934&gardpostnr=8323&personpostnr=60807&merk=60807#ovre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.