Gå til innhold
Arkivverket
Rune Thorstensen

Vielse, trolig i Bergen melom Ingvald Bertin Olsen og Karen Amanda.

Recommended Posts

Rune Thorstensen

Jeg prøver å finne en vielse , trolig i Bergen mellom Ingvald Bertin Olsen født 1897 og hustru Karen Amanda født 1894. Ved kommunevalget i 1934, oversikten over røsteføre, finner jeg paret bosatt i Ekrenbakken 1a i Sandviken.

Dersom det er den Ingvald Bertin Olsen jeg tror det er, er han født på Askøy Erdal/Strømsnes 19.11.1897 og han dør i Bergen 07.04.1977.

Men jeg finner ikke vielsen verken på Askøy, eller de databasene som ligger ute over vigde i Bergen (borgerlige, Sandviken, Nykirken, Domkirken, Årstad eller Fana)

Klarer dere å finne vielsen og gi meg en link til den, slik at jeg kan få bekreftet Ignvalds rette identitet samt navn og fødselsopplysninger på hans hustru Karen Amanda?

1934:

http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=24&filnamn=mt12011934&gardpostnr=8323&personpostnr=60807&merk=60807#ovre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rune Bergesen

DK 6/3-1920

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rune Thorstensen

Hjertelig takk for meget rask respons på mitt spørsmål.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.