Gå til innhold
Arkivverket
jørn sandvik

Stina Kaijsa Andersdotter Amundsen

Recommended Posts

jørn sandvik

Har tidligere fått god hjelp til å kommme igang med denne slekten, men nå gjenstår det kun et spørsmål det foreløpig ikke har vært mulig å finne ut av.

Stina Kaisa ble født den 28.mars 1885 på Langesø ute i Drammenselva. Hun ble gift med Hermann Amundsen, og fikk barna Ingerid i 1907, Einar i 1909 og Stina Hermane i 1910.

I 1910 er de registrert boende i Skoger.

Hvor og når hun døde har det imidlertid ikke vært mulig å finne ut av.

I følge familiemedlemer døde hun en gang mellom 1922 og 1926, men intens leting i kirkebøker i Drammensregionen har ikke gitt resultater.

Enkelte familiemedlemmer hevder at hun ble gravlagt på Bragernes, men som sagt, har jeg ikke funnet noe som underbygger dette. Herman har jeg imidlertid funnet å ligge på Bragernes

Noen som kan hjelpe?

Har tidligere fått god hjelp til å kommme igang med denne slekten, men nå gjenstår det kun et spørsmål det foreløpig ikke har vært mulig å finne ut av.

Stina Kaisa ble født den 28.mars 1885 på Langesø ute i Drammenselva. Hun ble gift med Hermann Amundsen, og fik barna Ingerid i 1907, Einar i 1909 og Stina Hermane i 1910.

I 1910 er de registrert boende i Skoger.

Hvor og når hun døde har det imidlertid ikke vært mulig å finne ut av.

I følge familiemedlemer døde hun en gang mellom 1922 og 1926, men intens leting i kirkebøker i Drammensregionen har ikke gitt resultater.

Enkelte familiemedlemmer hevder at hun ble gravlagt på Bragernes, men som sagt, har jeg ikke funnet noe som underbygger dette. Herman har jeg imidlertid funnet å ligge på Bragernes

Noen som kan hjelpe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.