Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

LØYST: Lars Bruun Larsen og Olga Torine Jacobsen - vigsel i Oslo

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Under følgjande emne: http://forum.arkivverket.no/topic/173854-ragna-lovise-hansen-hillestad-foedd-1888-1910-frisoererske-og-enkje-i-toftes-gate-32-i-christiania-lagnaden-hennar/page__p__1485540__hl__+lars%20+bruun%20+%F8yane#entry1485540 drøfta me òg lagnaden til dette parfolket:

~~~~~~~~~~

Lars Bruun (Ludvigson) LARSEN, fødd i Skien 24.2.1870, snikkar og enkjemann(?), første kona døydde i Skien 1931,

gifte seg andre gongen med

Olga Torine JACOBSEN (f. Hansen), fødd i Bergen 29.8.1890, fråskild i 1918

Båe døydde i Oslo i 1951

~~~~~~~~~~

Eg er stadig på leiting etter dato og stad for vigsli til Lars Bruun Larsen og Olga Torine? Dersom Lars Bruun Larsen verkeleg var enkjemann, må vigsli ha vore etter 1931, og mest truleg skjedde vigsli i OSLO. Kan henda gifte dei seg borgarleg?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om denne vigsli!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Eg vil i dag få henta fram at dette emnet som framleis står utan merksemd i Brukarforum og som vel er på veg til å verta gløymt... Det er ganske sikkert ikkje so enkelt å finna denne vigsli i Oslo, men det hadde vore kjempeflott pm nokon greidde det likevel...!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trond Mølmen Tollefsrud
Eg er stadig på leiting etter dato og stad for vigsli til Lars Bruun Larsen og Olga Torine? Dersom Lars Bruun Larsen verkeleg var enkjemann, må vigsli ha vore etter 1931, og mest truleg skjedde vigsli i OSLO. Kan henda gifte dei seg borgarleg?

Ingenting å finne her:

Oslo fylke, Oslo byfogd, Vigselsbok (borgerlig) nr. II 21 (1930-1932)

Oslo fylke, Oslo byfogd, Vigselsbok (borgerlig) nr. II 22 (1932-1933)

Oslo fylke, Oslo byfogd, Vigselsbok (borgerlig) nr. II 23 (1933-1934)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Trond på freistnad å å finna denne vigsli.

No har eg sjølv søkt litt meir, og eg fann ho! Dei gifte seg 27.3.1935, og Lars skeiv seg for Lars BRUUN! (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=50930&idx_id=50930&uid=ny&idx_side=-5)

Soleis er problemet løyst!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.