Gå til innhold
Arkivverket
Adele Marie Moe

August Nestor Andreas & Oline Emilie Andreas. f Andersdatter

Recommended Posts

Adele Marie Moe

Hei!

Jeg trenger litt hjelp i min slektsforskning. Har funnet noen opplysninger, men mangler en del.

1. August Nestor Andreas. f 3/8- 1860, døpt - 5/8-1860

2. Anders eller Andreas Christiansen f. 7/10 -1819? (Naverstad) Døpt 10/10-1819? Død. 8/11-1826

3. Torparen Christian Andersson f. 30/10-1786 ( gift med Asplund u /håbänksmarken? og? Anna Jacobsdatter f 11/1-1793?

Her stopper det opp... er interesert i de kom før disse og disse.

4. (Mor til August Nestor) = Maja Stina Andresdotter, Torp? Født- 25/2-1825 (Naverstad)

Kan se ut som om hennes foreldre het; Anders Larsson f. 20/4-1793? og Ingeborg Johannesdatter, Solbräcke, Ødsgården? født. 24/7-1791?

Her stopper jeg også opp med videre leting etter de og dem som kom før...

5. Oline Emilie Andreas f. 1867?

Tror foreldrene het; Inderst Anders Jensen Kirkebøen f 1821? og Beate Olsdatter?

Håper ikke dette ble for mye på en gang? Taknemmelig for hjelp!

Mvh Adèle Marie Moe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne-Lise Hansen

I overskriften bør du ta med Idd i Østfold og Sverige, for at du lettere skal kunne få hjelp av de som har kunnskap om og mulighet til å hjelpe.

Opplysningene du har i første innlegg, bør også kildebelegges og for at ikke flere skal gjøre samme letingen omigjen, er det nødvendig å legge lenke til tidligere temaer om samme familie: http://forum.arkivverket.no/topic/185368-agnes-marie-aasen-og-roy-willy-aasen/page__st__20#entry1571391

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.