Gå til innhold
Arkivverket
Maria Larsen

Slektforskningsprogram

Recommended Posts

Maria Larsen

Har frem til nå skrevet informasjonen jeg har funnet inn i et word dokument, men innser nå at det er på tide å skaffe meg et bedre system. Har sett litt på ulike slektforskningsprogrammer og endte med å laste ned gratisversjonen av Legacy. I det jeg skulle til å starte å legge inn informasjon ble jeg plutselig veldig usikker på sikkerheten til slike programmer. Jeg ønsker å legge inn informasjon helt frem til i dag, men synes det er veldig viktig at dette ikke blir publisert på nettet.

Legger Legacy informasjonen jeg skriver inn på internett?

Jeg tror at jeg helst ønsker et program uten noen form for internett tilkobling. Er det noen slike programmer der ute?

Mvh Maria

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Else B. Rustad

Jeg bruker også den versjonen av Legacy. Programmet ligger på min egen maskin - og bare der. Det er ikke knyttet til Internett i det hele tatt. (Og kommer ikke dit heller, så lenge jeg driver på med slekt.... <_< )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torø Anita Ringebo-Roen

jeg bruker Brothers Keepers ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne Hildrum

Legacy legger ikke ut noe som helst på nettet. Legacy er et program du har på din egen PC. Du kan lage websider der, men du må da selv publisere dem på Internet. Så all informasjonen du legger inn, ligger kun på din egen PC.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maria Larsen

Supert! Takk for alle svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.