Gå til innhold
Arkivverket

Oppslag i BB for Førde, Svinevik (Svinevikhaugen) medio 1700-talet


Torbjørn Henrik Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Det gjeld å finne ei Barbro Reinertsdtr. dotter til Reinert Rasmussen død 1772. Spørsmålet er kor tid ho vart fødd. Står det noko om hennar lagnad ellers? Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket Nasjonalbiblioteket. Tror du skal ha bind 1 av Naustdal Gards- og ættesoge. Og den var ikke på NB. Svinevik er gnr. 67. Bind 2 er fra gårdsnr. 100 og oppover. Bind 3 er kulturbind. Bind 2 og 3 finnes på NB:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinevikhaugen er ført i BB Førde bind 2. Eg har den dessverre ikkje tilgjengeleg no, og på nasjonalbibliotektet er kun bind 1.

 

Forhåpentlegvis er det andre som har den.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Berit og Egil! Reknar med at nokon har alle binda :-) Ellers var eg ikkje klar over at bygdebøker var søkbare i NB! Takk for tips! Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Torbjørn. Eg er ein tur innom på biblioteket og har funne fram BB Førde.

 

Her finn eg Reinhard Rasmusson Svinevika, d. 1772 i Svinevika. Kona ukjend.

Av borna deira veit vi om:

Anna f. 1740, neste brukar

Nille f. 1741

Elen f. 1745

 

Ingenting om Barbro, men ho skulle vel vere nokre år yngre enn Elen. Nille er ikkje nemnd i skiftet, så kanskje døde ho før faren.

 

Foreldra til Reinhard er det lite om. Namngitt som Rasmus Svinevika, kona ukjend. Kjende barn: Reinhard.

 

Eldstedottera til Reinhard gifte seg før 1775 med Rasmus Nilsson f. 1750 på Hornnes, d. 1778 på Svinevikhaugen. Anna Reinhardsdtr døydde 1781 på Svinevikhaugen. Det er oppgitt eit barn: Nille f. 1776. (Ikkje meir oppl om ho, men eg finn ho nemnd i skiftet etter mora i 1781).

 

I skifte etter Anna Reinhardsdtr i 1781 er både Eli Svinevikshaugen og Barbro Svinevikshaugen nemnde som kreditorar.

(Skifte startar på forrige side)

 

Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Sunnfjord sorenskriveri, Lenet tinglag, Skifteprotokoll A 9 , 1775-1787, oppb: Statsarkivet i Bergen.

 

Merknader: EDB-register.

 

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:sk_read/24196/257/

 

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-sk20081126670718.jpg

 

 

Dette kan kanskje forklare kvifor Eli og Barbra har reist frå Svinevikhaugen. Kring 1783 er det kome nye folk "tilgards".

 

mvh egil

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk Egil! Barbro fekk sonen Karsten med Gregorius Bendikson i 1789, og budde då i Kvaløysundet. Kanskje var det svogeren som overtok på Svinevikhaugen? Eli budde også i Kvaløysundet i 1801.

 

Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.