Gå til innhold
Arkivverket
Marie Leir

Styret

Recommended Posts

Marie Leir

Min tippoldefar John Lillebo var med i herredstyret. John Lillebo var født i Røros i 1846 og døde i Kistrand i 1932. Finnes det som viser at John Lillebo var med i styret?

Hilsen Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ivar S. Ertesvåg

Min tippoldefar John Lillebo var med i herredstyret. John Lillebo var født i Røros i 1846 og døde i Kistrand i 1932. Finnes det som viser at John Lillebo var med i styret?

Valtingsprotokollar skal vise dette. Likeins møtebøkene for heradsstyret.

Kor lett tilgjengelege desse er, ymsar vel ein del. Eit startpunkt må vere kommunearkivet der han (evt.) var med i kommunestyret. Personalet der kan sikkert hjelpe deg.

Dersom det finst (fanst) ei lokalavis for området, er det gjerne referat frå heradsstyremøta.

Valresultatet finn du kanskje i ei regionavis også.

Mange kommuner vil ha eit oversyn over kven som sat i heradsstyet i kvar valperiode. I somme tilfelle

finst det også ei eller anna jubieumsbok (typisk 50, 100 eller 150 år etter at kommunen vart oppretta; mange i

1937 eller 1987, sidan kommuner vart oppretta i 1837.) - der kommunestyremedlemene kan vere lista opp.

Det er naturlegvis ein føremon å vite kva herad det er snakk om og kva tid. Det enklaste er sannsynlegvis

å starte med kommunen.

PS: (berre eit tips) - det er lurt å ha litt meir informative titlar på innlegga her.

Endret av Ivar S. Ertesvåg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marie Leir

Tusen takk for tipset ;) Oj, jeg glemte å skrive det. Herad er Finnmark.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.