Gå til innhold
Arkivverket

Panteregister, Sør-Fron

Håvard Moe
 Del

Recommended Posts

Eg prøver å finne ut noko meire om eigedomstilhøva kring gnr. 102 i Sør-Fron, Djupdalen nordre etter ca. 1900.

Panteregisteret for Sør-Gudbrandsdal:

Protokollnummer: 3. serie 24 (reg. I, fol 234f.) lister bnr. 1 og 2 og dekkjer frå 1842 til 1926. For bruksnummer 1 er det så henvist til reg. IV fol 95 -

Protokollnummer: 3. serie 27 - som inneheld same avslutninga som bruksnummer 2 i reg. 1 fol 235: Ei erklæring frå namnsretten om at begge bruksnummer er seld på tvangsauksjon i 1929, og at det er "Nytt blad i grunnboken". Det er ikkje referert noko auksjonsskjøte eller liknanede for ny eigar.

Dette er det einaste eg finn i panteregisteret. Korleis går eg fram for å finne seinare innføringar? Det ser ikkje ut til å vere meir som er digitalisert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føres opplysninger i panteregistrene t.o.m. 1935, i enkelte tilfeller kan det også finnes nyere innførsler. Panteregistrene ble erstattet av grunnboksblad ('grunnboka') fra 1936. Dette er et løsbladsystem, hvor opplysninger om tinglyste dokumenter blir ført kronologisk etter tinglysingsdato. Hver eiendom har sitt blad. Dette materialet er ennå ikke fullstendig klargjort for digital publisering.

Når det gjelder tvangsauksjoner, blir bare erklæringen om auksjonsbud tinglyst. Annet materiale i forbindelse med saker av denne typen befinner seg vanligvis i sorenskriverarkivene (tingrettsarkivene), i dette tilfelle i Sør-Gudbrandsdal sorenskriveris arkiv ved Statsarkivet i Hamar. Ønsker du kopier av dette, må du gjøre en henvendelse dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Dersom eg ønskjer informasjon frå grunnboka som ikkje i dag er digitalisert/publisert, er dette òg tilgjengeleg ved å kontakte SAH?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statsarkivet i Hamar kan finne fram informasjon frå grunnboksblad for perioden 1936-1992. Tinglyste dokument t.o.m. 31.12.1950 ligg ved statsarkiva, mens dokument tinglyste etter 01.01.1951 ligg i Kartverket, Tinglysingen, Hønefoss. Grunnboksopplysningar etter 1992 er berre digitalt baserte og finst ved Kartverket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider