Gå til innhold
Arkivverket
Håvard Moe

Panteregister, Sør-Fron

Recommended Posts

Håvard Moe

Eg prøver å finne ut noko meire om eigedomstilhøva kring gnr. 102 i Sør-Fron, Djupdalen nordre etter ca. 1900.

Panteregisteret for Sør-Gudbrandsdal:

Protokollnummer: 3. serie 24 (reg. I, fol 234f.) lister bnr. 1 og 2 og dekkjer frå 1842 til 1926. For bruksnummer 1 er det så henvist til reg. IV fol 95 -

Protokollnummer: 3. serie 27 - som inneheld same avslutninga som bruksnummer 2 i reg. 1 fol 235: Ei erklæring frå namnsretten om at begge bruksnummer er seld på tvangsauksjon i 1929, og at det er "Nytt blad i grunnboken". Det er ikkje referert noko auksjonsskjøte eller liknanede for ny eigar.

Dette er det einaste eg finn i panteregisteret. Korleis går eg fram for å finne seinare innføringar? Det ser ikkje ut til å vere meir som er digitalisert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Statsarkivet i Hamar

Det føres opplysninger i panteregistrene t.o.m. 1935, i enkelte tilfeller kan det også finnes nyere innførsler. Panteregistrene ble erstattet av grunnboksblad ('grunnboka') fra 1936. Dette er et løsbladsystem, hvor opplysninger om tinglyste dokumenter blir ført kronologisk etter tinglysingsdato. Hver eiendom har sitt blad. Dette materialet er ennå ikke fullstendig klargjort for digital publisering.

Når det gjelder tvangsauksjoner, blir bare erklæringen om auksjonsbud tinglyst. Annet materiale i forbindelse med saker av denne typen befinner seg vanligvis i sorenskriverarkivene (tingrettsarkivene), i dette tilfelle i Sør-Gudbrandsdal sorenskriveris arkiv ved Statsarkivet i Hamar. Ønsker du kopier av dette, må du gjøre en henvendelse dit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Håvard Moe

Takk for svar. Dersom eg ønskjer informasjon frå grunnboka som ikkje i dag er digitalisert/publisert, er dette òg tilgjengeleg ved å kontakte SAH?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Statsarkivet i Hamar

Statsarkivet i Hamar kan finne fram informasjon frå grunnboksblad for perioden 1936-1992. Tinglyste dokument t.o.m. 31.12.1950 ligg ved statsarkiva, mens dokument tinglyste etter 01.01.1951 ligg i Kartverket, Tinglysingen, Hønefoss. Grunnboksopplysningar etter 1992 er berre digitalt baserte og finst ved Kartverket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.