Gå til innhold
Arkivverket
Johan Arthur Hansen

Family search fungerer ikke etter at CC cleaner har gjort jobben

Recommended Posts

Johan Arthur Hansen

Etter å ha kjørt en omgang med CC cleaner så fungerer ikke Familysearch lenger. Får opp siden, men får bare en feilmelding ved søk. Tror jeg hadde dette problemet en gang tidligere og løsningen kan jeg ikke huske. Noen som har råd som kan løse denne floken?

Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johan Arthur Hansen

Takk for tipset! Skal slette CC!

Mvh. Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Johan Arthur Hansen

Etter at jeg tok systemgjenoppretting så fungerer Familiy search igjen - trodde jeg, men det gjorde det allikevel ikke :( Mvh. Johan Arthur Hansen

Endret av Johan Arthur Hansen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
David Widerberg Howden

Merkelig, jeg har brukt Ccleaner i mange år på både PC og mac og aldri opplevd noen problemer..

Mulig det heller har noe med en innstilling inne i programmet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Espen Tjernshaugen

Merkelig, jeg har brukt Ccleaner i mange år på både PC og mac og aldri opplevd noen problemer..

Mulig det heller har noe med en innstilling inne i programmet?

Har heller aldri hatt problemer med CC som jeg har brukt jevnlig i flere år og på flere maskiner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars.O.Wangensteen

Kan dette ha noe med at også registeret er renset?

Jeg vet at CC har en slik funksjon, men da blir du oppfordret til å ta en sikkerhetskopi av det gamle registeret

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
David Widerberg Howden

Kan dette ha noe med at også registeret er renset?

Jeg vet at CC har en slik funksjon, men da blir du oppfordret til å ta en sikkerhetskopi av det gamle registeret

Mulig det ja, Ccleaner er et veldig bra verktøy, jeg bruker det først og fremst for å bli kvitt alt søppelet som nettsider legger igjen på maskinen.. Men det kan sikkert bli brukt feil, slik at problemer som nevnt oppstår.. Men jeg har som nevnt ikke hatt noen problemer med dette, men kan være at programmet ikke fungerer like bra i alle operativsystemer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.