Gå til innhold
Arkivverket
Torbjørn Igelkjøn

Eidsvoll: Grete Pettersen (Venger) f. 1909 og Gustav Omberg

Recommended Posts

Torbjørn Igelkjøn

Hei!

3/4 1945 gifta Ingolf Vindheim (1896-1964) seg i Eidsvoll med Grete Omberg f. Pettersen (1909-1959). Dei hadde då alt ei dotter, fødd 24/2 1945 og død i 2013. (Ho kjenner eg til). Grete var fødd 5/4 1909, og hadde tidlegare vore gift med Gustav Omberg. Eg har funne ut at dei hadde ei dotter (#42) fødd i 1930 (truleg eldste dottera?). Grete døydde i Oslo 31/8 1959. Ein Gustav Omberg (FT1910) og død 23/1 1970 ligg gravlagd i Råholt, Eidsvoll. Foreldra til Grete skal ha budd på Nygård i Eidsvoll, og også dei ligg gravlagde i Råholt.

Eg lurer på

- Om det er mogeleg å få ein kopi av vigselboka til Eidsvoll sorenskriveri i 1945.

- Om det er mogeleg å finne ut kvar og når Grete og Gustav vart gifte. (Eg har heller ikkje greidd å finne ut kvar ho vart døypt eller konfirmert).

- Kor mange born hadde Grete frå fyrste ekteskap? Namn på og bustad til borna frå dødsmeldingane i 1959 og 1970.

Skanna vigselbok og eventuelle opplysningar som er for "nye" til å leggjast ut på forumet kan sendast til ().

Redigert: Sidan saka er registrert slettar eg epostadressa mi frå innlegget.

Mvh.

Torbjørn Igelkjøn

Endret av Torbjørn Igelkjøn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jolanta Akre

I forum "Spør Statsarkivet i Oslo" forsøker vi som regel å besvare spørsmål om veiledning og enkle oppslag i våre kilder. Dine spørsmål i dette emnet krever imidlertid en arkivundersøkelse for å bli besvart. Slike henvendelser bør rettes direkte til den arkivinstitusjon som oppbevarer arkivmateriale relevant for en slik undersøkelse, og ikke plasseres i forum.

Vi har nå registrert din henvendelse og vil forsøke å besvare den i løpet av de kommende ukene. Du vil motta svar til din e-postadresse.

Vennlig hilsen

Jolanta Akre, Statsarkivet i Oslo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torbjørn Igelkjøn

Takk for hjelpa. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.