Anita Helen Rasmussen Skrevet Januar 13, 2014 Del Skrevet Januar 13, 2014 Hei,jeg har fått i oppgave å spørre dere om dere kan se om det er ført ned en halvbror-sønn av.Gunnar Willy Lo.23.07 35 døde14.05 85.Begravet på Moholt Trodheim Det e han andre sønn som har spurt meg om dette.Nils K.Rue. Mvh.Anita H Rasmussen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elin Jacobsen Skrevet Januar 16, 2014 Del Skrevet Januar 16, 2014 Statsarkivet er ikke i stand til å gi opplysninger om arvinger etter en person død så sent som i 1985. Dette er ennå ikke avlevert fra skifteretten. Ellers gjør vi oppmerksom på at personopplysninger yngre enn 60 år kan vi ikke gi på forumet. I slike tilfeller må en henvende seg skriftlig til Statsarkivt. Mvh Elin Jacobsen Statsarkivet i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita Helen Rasmussen Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Del Skrevet Januar 19, 2014 Statsarkivet er ikke i stand til å gi opplysninger om arvinger etter en person død så sent som i 1985. Dette er ennå ikke avlevert fra skifteretten. Ellers gjør vi oppmerksom på at personopplysninger yngre enn 60 år kan vi ikke gi på forumet. I slike tilfeller må en henvende seg skriftlig til Statsarkivt. Mvh Elin Jacobsen Statsarkivet i Trondheim Tusen Takk,da kan jeg be dem selv ta kontakt. Ha riktig gode dager ! Anita Helen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå