Gå til innhold
Arkivverket
Anita Helen Rasmussen

Søk etter halvbror

Recommended Posts

Anita Helen Rasmussen

Hei,jeg har fått i oppgave å spørre dere om dere kan se om det er ført ned en halvbror-sønn av.Gunnar Willy Lo.23.07 35 døde14.05 85.Begravet på Moholt Trodheim Det e han andre sønn som har spurt meg om dette.Nils K.Rue.

Mvh.Anita H Rasmussen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elin Jacobsen

Statsarkivet er ikke i stand til å gi opplysninger om arvinger etter en person død så sent som i 1985. Dette er ennå ikke avlevert fra skifteretten.

Ellers gjør vi oppmerksom på at personopplysninger yngre enn 60 år kan vi ikke gi på forumet. I slike tilfeller må en henvende seg skriftlig til Statsarkivt.

Mvh

Elin Jacobsen

Statsarkivet i Trondheim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anita Helen Rasmussen

Statsarkivet er ikke i stand til å gi opplysninger om arvinger etter en person død så sent som i 1985. Dette er ennå ikke avlevert fra skifteretten.

Ellers gjør vi oppmerksom på at personopplysninger yngre enn 60 år kan vi ikke gi på forumet. I slike tilfeller må en henvende seg skriftlig til Statsarkivt.

Mvh

Elin Jacobsen

Statsarkivet i Trondheim

Tusen Takk,da kan jeg be dem selv ta kontakt.

Ha riktig gode dager !

Anita Helen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.