Gå til innhold
Arkivverket

Dåp i Hovin, Tinn 1770

Øyvind Finnekåsa
 Del

Recommended Posts

I Ministerialbok for Tinn 1757-1810 side 65 står:

Dom 1 Adv ds 2 Desember Hovend

76 Asloug Thorsdatter Ruis U-ægte Søn kaldet(?) Ole aflet

med Ole Olsen, som(?) ? ? ? ? for Ole Jo?

testes: Asloug Jonsdatter Rui osv

Kildeinformasjon: Telemark fylke, Tinn, Ministerialbok nr. I 2 (1757-1810), Fødte og døpte 1770, side 64-65.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverk...ny&idx_side=-39

Permanent bildelenke: http://www.arkivverk...61211340004.jpg

Forslag til fullstendig tekst?

Hilsen

Øyvind Finnekåsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dom: 1. Adv: Hovend den 2 Decembr: | 76. Aslou Thordsdater Ruis U-ægte Søn kaldet Ole, Aflet med Ole Olsen, som tienner for Nærværende hos Ole Jorrild: testes: Aslou Jonsd: Rui, Mari Thorsdater, Rollef Rui, Olve Digerus og Ole Jonsen.

Merknad: Eg er litt usikker på førenamnet «Rollef», men etternamnet ser ut til å byrje på r, så det er vel kanskje eit vanleg førenamn i området? Digerus er eg usikker på om er skrive med ein markert u eller med markering for dobbel a (a med strek over). Dette kan nok ein lokalkjent svare på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelp med teksten. Når det gjelder navnene er jeg enig i at det står Rollef. Jeg hadde selv tolket det som Tollef som er et vanlig navn. Nå har jeg sjekket litt og Rollef finnes i distriktet, særlig utover 1800-tallet. Jeg var selv ukjent med dette selv om jeg er oppvokst der. Videre er det nok Olve Digerud (Digerud er en gård i bygda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorrild gjev lita meining som gardsnamn her. Sjølv om ein må bruke god vilje i tolkinga vil eg heller helle i retning av Jorrde (normalisert Jordet), eit velkjent gardsnamn fleire stader i nærområdet. Men det er vel ikkje Ola Olsson på eit mogeleg Jordet Øyvind Finnekåsa er ute etter å finne meir om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider