Gå til innhold
Arkivverket
Aase R Sæther - Gloppen

Kvar er Ola Olsson?

Recommended Posts

Aase R Sæther - Gloppen

Mari Olsdtr Sande døydde barnlaus i 1772 og det er skifte etter henne i 1773.

http://arkivverket.no/URN:sk_read/24233/413/

Litt nedanfor midten av spalten står arvingane oppramsa, og broren Ola er busett i Oppland - men kvar? Eg vil i fyrste omgang lese Røraas - låg det på den tida innanfor området ein ville kalle Oppland?

Kva seier andre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sven Hjortland

Kan det være Røraas i Nord-Aurdal, Opland?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

Takk for den opplysninga - eg har ikkje vore så lur at eg har leita etter andre Røraas-stader.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Hunskaar (Arkivverket)

Fra gammelt av ble dagens Hedmark og Oppland fylker kalt Opplandene (eller Opplanda), og med preposisjon foran var det vel helst på Opplandene. Dagens Oppland fylke het Christians amt på den tida det her gjelder.

Derfor synes jeg paa Roraaes i Opland skurrer litt, enten det skulle være snakk om Røros på Opplandene eller Rørås i (Nord-Aurdal i) Oppland.

Jeg får spørre som Aase; hva sier andre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aase R Sæther - Gloppen

Takk for innspel! Eg hallar til Røros (ST) - fleire frå Hennebygda reiste dit. Men med eit slikt namn blir han vel ikkje god å finne att!

Eg må forresten nemne at denne skrivaren ser ut til å vere ein unøyaktig kar, sidan alderen på begge systrene er nokså mykje feil.

Endret av Aase R Sæther

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.