Gå til innhold
Arkivverket

Skriving av innlegg med flere lenker


Christel Rasmussen
 Del

Recommended Posts

Jeg har flere ganger forsøkt å skrive et innlegg med flere lenker til kirkebøker, men hver gang jeg henter en ny lenke forsvinner det jeg har skrevet, og jeg starter da på nytt, men det samme skjer. Siden jeg ikke kommer videre, håper jeg å få "oppskrift" på hvordan dette kan løses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kladd innlegget på et WordPad-dokument. Om du bruker en Windows-maskin, finner du WordPad under Tilbehør når du trykker Startknappen og velger Alle programmer. 

 

Førøvrig må du åpne kirkebøker i nye faner og ikke den du har forumprogrammet åpent i. (Se pluss-tegn ved siden av fanen du har åpen.)

.

post-162-0-71195300-1395265872_thumb.jpg

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for informasjonen. Skal prøve meg på forslaget ditt, men forstår ikke helt det med å åpne KB i nye faner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt en rød pil ved hvor du skal trykke for å åpne en ny, tom fane. Du kan åpne mange faner av gangen, som du veksler mellom ved å trykke på toppen av fanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Firefox nettleser. I Internet Explorer velger en en ny fane ved å trykke på den grå firkanten. Holder du markøren over, forandrer den seg og det blir bilde av et hvitt ark med sol på.

 

Akkurat nå, ser skjermen min sånn ut: [seks faner i tillegg til den forumet ligger på.)

.

post-162-0-45792900-1395601340_thumb.jpg

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.