Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Johanne Malene Jensdtr. Helmers f. 1777 i Kinn, til Bergen?

Recommended Posts

Kan dette forumet sitt drevne slektsforskarar hjelpe meg med å finne kvar Johanne vart av?

Ho vart fødd i Furesundet i Kinn pr.gj., og var truleg busett på garden Nedre Flora til ho gifta seg (ho er forresten tante til Jens Block Helmers i Lars E. Øyane sitt emne).

Så har eg notert at ho vart gift med ein Peder Albertson Worm (frå Bergen?), men eg har dessverre gløymt å notere kva for kjelde eg fann opplysningen i. No kan eg ikkje finne det att.

Mvh Torbjørn

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy

Foreldre er vel Jens Jansen (Block) Helmers f ca 1743 og   Massi (Marie Susanna) Caspersdatter. Jens var gjestgiver i Furresund. De var gift i Flora 1770.  Da har de i alle fall ei datter  jeg har notert Anne Hendrikke. Jens Helmers var Massis tredje mann. Hun hadde vert gift ca 1756 1 med Mons Olavson Grytten, 3 barn notert, 2 ca 1763 Johan Lyder Dicke 1 barn notert, og så  1770 Jens Jansen Helmers.

Mange takk for oppklarande innlegg! :-)

Terje: Jens Janson Helmers var gift to gonger, og Johanne var frå det andre ekteskapet hans, med Malene Persdtr. frå Osen i Høydalsfjorden. Fyrste kona Massi døydde i 1776, berre 37 år. Ho var gift tre gonger som du nemner. Ho mista to ektemenn og sju born medan ho budde, og dreiv gjestgjevarstaden, i Furesundet!

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.