Gå til innhold
Arkivverket
Torbjørn Henrik Hillersøy

Johanne Malene Jensdtr. Helmers f. 1777 i Kinn, til Bergen?

Recommended Posts

Kan dette forumet sitt drevne slektsforskarar hjelpe meg med å finne kvar Johanne vart av?

Ho vart fødd i Furesundet i Kinn pr.gj., og var truleg busett på garden Nedre Flora til ho gifta seg (ho er forresten tante til Jens Block Helmers i Lars E. Øyane sitt emne).

Så har eg notert at ho vart gift med ein Peder Albertson Worm (frå Bergen?), men eg har dessverre gløymt å notere kva for kjelde eg fann opplysningen i. No kan eg ikkje finne det att.

Mvh Torbjørn

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terje E Skrolsvik

Foreldre er vel Jens Jansen (Block) Helmers f ca 1743 og   Massi (Marie Susanna) Caspersdatter. Jens var gjestgiver i Furresund. De var gift i Flora 1770.  Da har de i alle fall ei datter  jeg har notert Anne Hendrikke. Jens Helmers var Massis tredje mann. Hun hadde vert gift ca 1756 1 med Mons Olavson Grytten, 3 barn notert, 2 ca 1763 Johan Lyder Dicke 1 barn notert, og så  1770 Jens Jansen Helmers.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for oppklarande innlegg! :-)

Terje: Jens Janson Helmers var gift to gonger, og Johanne var frå det andre ekteskapet hans, med Malene Persdtr. frå Osen i Høydalsfjorden. Fyrste kona Massi døydde i 1776, berre 37 år. Ho var gift tre gonger som du nemner. Ho mista to ektemenn og sju born medan ho budde, og dreiv gjestgjevarstaden, i Furesundet!

Endret av Torbjørn Henrik Hillersøy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terje E Skrolsvik

Takker. Jeg fant det nå. De fikk og tvillinger 3/11-1786 : Henrica og Anne Pernille.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive