Gå til innhold
Arkivverket

GRATIS bruk av ancestry.com folketeljingar til og med i morgon sundag


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg vil berre få gjera merksam på dette tilbodet frå ancestry.com til alle dei som ikkje alt har abonnement der:

 

http://www.ancestry.com/cs/us/4th-of-july?o_xid=61269&o_lid=61269&o_sch=Email

 

Det omfattande folketeljingsmaterialet som for dei fleste vil vera basismaterialet i all utvandringsforsking, kan nyttast heilt GRATIS til og med i morgon kveld (natt til måndag norsk tid).  Eg har i mange år vore ein flittig brukar av dette materialet og har sport opp godt over 90% av alle emigrantar frå Luster kommune i Sogn.  Om lag tre fjerdepartar av oppslagi som eg gjer hjå ancestry.com, er nettopp i folketeljingsmaterialet!  So eg kan berre gje tilråding!

Endret av Lars E. Øyane - Wackersberg - Bayern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg vet ikke hvordan man skal kunne nå deg så derfor legger jeg inn et spørsmål her i håp om at du ser det.

 

Det er en her som spør om opplysninger om Alexandra Angel, datter av oberst Henrik August Angell. Siden obersten ble født i Luster så tenkte jeg at det kunne være en mulighet for at du kjenner til disse folkene.

Lenke til temaet http://forum.arkivverket.no/topic/191560-alexandra-angell-f-12121896/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne der og søkte, uten å finne den som jeg fant i listene som ligger ute gratis hele tiden på familysearch.org...  :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk for kommentarar frå Berit, Torbjørn og Olaf!

 

Når det gjeld Olaf, er eg klar over at mange folketeljingslister ligg ute hjå FamilySearch, men eg veit ikkje om dei ALLE ligg der.  Det med at en finn personar i ei teljing og ikkje i ei anna tilsynelatande lik teljing, har eg òg vore borti.  Det har nok som regel med det å gjera at ulike personar har "transkribert" same listene, og ikkje alle er like lesekunnige når det gjeld handskrift, anten det er ein "gamal yankee" som har ført pennen, eller ein "gamal norsk skulemeister"...  Men eg var òg ein gong borti eit tilfelle der ein del personlister frå Chicago, IL mangla i den eine basen, i motsetning til i hin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ein ynskjer å sjå/laste ned skanna sider frå folketeljingane frå 1910, 1920 eller 1930 må ein følgje lenke til den skanna sida hos Ancestry. Då er det kjekt at ein får sjå sida direkte, i staden for ein plakat om at ein må abonnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.