Gå til innhold
Arkivverket
Egil Russøy

Mannskapslister 1899

Recommended Posts

Egil Russøy

Gardbrukar Jens Gabrielsen Rustøen frå Innvik/Olden var fødd 26. august 1864. Han giftar seg i 1899, får to barn i aug 1890 og feb 92, og forsvinn så frå alle registreringane, mens familien er igjen i Olden.

Kona giftar seg opp igjen i 1907, og det er då påført kommentar i kyrkjeboka: Konen fraskilt ved kogl resol 26/6 00. Skifteattest 11/5 07

I følgje bygdesoga for Innvik/Stryn skal han ha emigrert til Amerika, men det er ikkje opplyst noko meir om når. Eg finn han heller ikkje i emigrantlistene.

Eg har derimot fått hjelp til å finne ein Jens Gabrielsen som kjem til Amerika frå Rotterdam den 10. mai 1892. Han er oppgitt å vere norsk, 29 år og "Sailor". http://www.ellisisland.org/search/shipmanifest.asp?order_num=38117519&MID=19582837700154342624&order_num=38117519&ORDER_ID=1600259744&FNM=JENS&LNM=GABRIELS&PLNM=GABRIELS&SYR=1891&EYR=1895&first_kind=2&last_kind=1&town_kind=0&ship_kind=0&TOWN=null&SHIP=null&RF=1&pID=604033020085

Det kan vere fristande å tru at det er Jens Gabrielsen Rustøen som har gjort sjømann av seg, og mønstra av i Rotterdam, for så å stikke over dammen.

Er det mogeleg at de kan sjekke mannskapslister i Bergen for våren 1892 (evt 1891), for å sjå om de finn Jens Gabrielsen Rustøen registrert der?

mvh Egil Russøy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kjell Arne Brudvik

Her er i alle fall den Jens Gabrielsen som dro fra Rotterdam til New York.

jens-gabrielsen-10.05.1892-new-york.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Egil Russøy

Ja, det er den lista eg har fått hjelp til å finne tidlegare, og som er grunnlaget for at eg ynskjer eit søk i mannskapslistene.

mvh Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Egil Russøy

Prøver å løfte denne.

PS: Feil årstal i overskrita, det skal vere 1892. Året dei gifta seg har eg også klart å skrive feil, det skal vere 1889.

mvh Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive