Gå til innhold
Arkivverket

Etternamn og konfirmasjonsstad, Danmark 1700-talet

Torodd Kinn
 Del

Recommended Posts

Bildet viser forloving og ekteskap i Holmens sogn i København 1781.

1. Kva er etternamnet til brura? (T...en)

2. Eg trur det står eit stadnamn før datoen i opplysninga om konfirmasjonsattesten hennar. Kan nokon lese det?

Sjå òg emne i brukarforumet.

Helsing Torodd

post-940-0-76598900-1410245203_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der står nok "Tysen" som efternavn.

Billedet er tydeligere hvis man ser det direkte på danske AO ;) (for andre læsere: Kirkebog København, Holmen, 1778 - 1787 (ny udgave), opslag 118).

hilsen Karsten

Endret av Karsten Damén
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle!

Eg sjølv les "Tysen" eller "Tijsen" -- det er vel ofte liten forskjell mellom "y" og "ij"?

Når det gjeld "s" vs. "x", synest eg forma er veldig lik den første s-en i "Christiansen" ovanfor?

Torodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuxen er det no ikkje i det du har lagt ut her - men helst Tyxen. Jamføringa med s-en i Christiansen er eg ikkje heilt samd med, då det eg les som ein x både har ein strek som fortset ned til venstre, samt at streken til høgre ikkje krummar seg mot venstre, som s-en i Christiansen, men mot høgre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, "Tuxen" med "u" meiner eg òg at det ikkje står i det som er avbilda her; det gjaldt berre det som Karsten posta i brukarforumet.

Eg slår meg til ro med at det finst fleire lesingar her. Men eg har samla fått ein god peikepinn om kva slektsnamn Dorothea Kirstine hadde.

Takk til hjelparane!

:) Torodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.