Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Dødsdatoar og -stader Lom 1941 og 1963 (Kvamme)

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Bygdeboki for Lom fortel:

John Guttormson Kvamme, busett på Stamstad i Lom, døydde i 1941

Hanna Thomasine Gjertsdotter Kvamme (f. Aarnes), busett på Stamstad i Lom, døydde i 1963.

Er det mogeleg å få gjort eit oppslag i kyrkje- eller klokkarbøkene for Lom, eventuelt i dødsfallslistene for Lom, for å finna:

* Nøyaktige datoar og stadar for desse to dødsfalli?

* Korleis er namni skrivne ved dødsfalli?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Statsarkivet i Hamar
Kyrkjebøkene for Lom for denne perioden har vi per dato ikkje motteke her. Heller ikkje klokkerbok som dekkjer Lom hovudsokn for 1963.

Klokkerbok 9 for Lom (1939-1947), oppslag 3a-b, innføring nr. 6 i lista over avlidne menn, viser at småbrukar Jon Guttormsen Kvamme døydde 31.10.1941. Fødestad: Lom, 07.02.1890. Bustad: Lom.

Nord-Gudbrandsdal sorenskriveri sitt arkiv over avlidne i Lom lensmannsdistrikt viser at John Guttormsen Kvamme, fødd 07.02.1890 i Lom, småbruker i Lom, døydde 31. oktober 1941.

Same arkiv viser at Hanna Kvamme, fødd 21.04.1888 i Gaular, fhv. jordmor i Lom, døydde 01.09.1963.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Statsarkivet på Hamar for kjapt og godt svar.  Slik det høyrest ut, døydde dei båe i Lom, so eg vil seia meg nøgd med det!  Problemet er soleis løyst!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.