Lars.O.Wangensteen Skrevet Oktober 16, 2014 Del Skrevet Oktober 16, 2014 Til info: http://www.disnorge.no/cms/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Skrevet Oktober 17, 2014 Del Skrevet Oktober 17, 2014 Passer deg perfekt, Lars, du burde søke. :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars.O.Wangensteen Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Del Skrevet Oktober 18, 2014 Passer deg perfekt, Lars, du burde søke. :D Ja kombinasjonen styremedlem og web-redaktør i NSF og generalsekretær i DIS hadde sikkert vært perfekt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Skrevet Oktober 18, 2014 Del Skrevet Oktober 18, 2014 Du vet, Lars, da ville du være i en perfekt situasjon for å få til en sømløs sammenslåing mellom Norges to nasjonale slektsforskningsorganisasjoner. Hvilket jeg synes ville vært et stort pluss for den samlede norske genealogiske organiseringen. Tenk seriøst på det, da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars.O.Wangensteen Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Del Skrevet Oktober 19, 2014 (endret) Om jeg hadde søkt hadde nok ikke Wangensteen blitt vurdert som en seriøs søker uansett. Noen liker ikke noen som sier hva de mener, og jeg trives med det :D Endret Oktober 19, 2014 av Lars.O.Wangensteen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Skrevet Oktober 19, 2014 Del Skrevet Oktober 19, 2014 Det vet jeg mye om, Lars, men med ny leder nå så vil det bedre seg, og dersom DIS da får en sekretær som faktisk tør å si ifra, også når en er uenig med ledelsen, så vil det bare gjøre foreningen bedre. Jeg tror en søknad fra deg vil bli tatt seriøst. Hjelper det med en pakke med mokkabønner i postkassen ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå