Gå til innhold
Nasjonalarkivet

SF, Gloppen: Ole Olson Egge f. 1726 g, til Myklebust, Sunnmøre - Kvar ?

Recommended Posts

Nils Olsson Langeland var frå Langeland, men bestefaren Nils Olsson var f. på Maråk i Geiranger og son til Eufemia Nilsdtr. som kom frå Vereide så det kan hende dei hadde kontaktar mellom desse bygdene over tid.

Anne Jakobsdtr. var fødd på Befring i Jølster, men far hennar var frå indre Hauge i Gloppen.

Ikkje godt å vite om det fortsatt var samkvem mellom Gloppen og Sunnylven/Geiranger etter så lang tid.

Endret av Harald L. Bakke

Då har eg skrive til Statsarkivet i Trondheim med spørsmål om Ole Olsen og grunnen til at han var under arrest.

Av erfaring trur eg det kan ta nokre dagar før svaret kjem ....    ;)

Då har eg fått svar frå Statsarkivet i Trondheim ang. Ole Olsen og dei gav meg dette svaret:

Dette vil nok kreve en del gransking.  Forsøk å lete på Digitalarkivet i skannet rettergangsmateriale - tingbøkene for Sunnmøre om du finner en rettssak mot Ole Olsen.

Mvh

Elin Jacobsen

Statsarkivet i Trondheim

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.