Gå til innhold
Arkivverket

Anders Monsson Søgnen - fødd Hafslo 27.1.1888 - kvar vart det av han? - Sesjonsprotokollar?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Anders Monsson Søgnen, var fødd i Solvorn, Hafslo 27.1.1888 som einaste (levande) barn etter:

 

Mons Andersson Søgnen frå Gaular (1850-1938) og første kona hans

Eli Andersdotter f. Rønnei i Luster (1863-1894)

 

Dødsmeldingi etter Mons har vore undersøkt før (http://forum.arkivverket.no/topic/162615-77273-doedsmelding-austevoll-eller-fana-1938-soegnen/?hl=%2Bmons+%2Bs%C3%B8gnen#entry1388782), men utan resultat - sonen det der vert synt til, var frå eit ekteskap #2!

 

Anders er nemnd i FT1891 i Solvorn, men seinare lagnad er ukjend.

 

Finst det til dømes sesjonsprotokollar som kan fortelja oss om lagnaden hans?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Eg vil i dag gjerne få henta fram att dette spørsmålet frå januar med von om at det let seg gjera finna eit svar?

 

Eg takkar på ny so mykje for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Eg løfter i kveld oppatt dette spørsmålet der svaret skal vera med i eit manuskript som no går til prenting..., og som difor tek til å hasta for meg å få eit svar på...

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesjonsinnkallingen er bygd på lister over mannlige konfirmanter, slik at man ville bli rulleført der guttene oppholdt seg ved sesjon. Her er det snakk om en kar som ikke er sammen med faren i Fana ved 1900-tellingen, og heller ikke i Bergen ved 1910-tellingen, og som ikke er nevnt da faren døde. Da er det overveiende sannsynlig at han ikke er blitt konfirmert, og ikke rulleført, og i hvert fall er det umulig å si hvor han skulle ha vært rulleført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg takkar og bukkar på det djupaste og hjartelegaste for svar på denne utfordringi.

 

Det er og vert eit skikkeleg mysterium kvar det er vorte av denne vesle guten frå Hafslo, og eg må berre gje opp!

 

WOOPS!!!

 

Nett som eg sat i all desperasjon og søkte ein siste gong i FT1900, so fann eg han: http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01037335047603

 

Anders var fødd på ein bustad under Valaker, og sjølv om året avviker med eitt, so MÅ det vera han!!

 

Men eg finn han ikkje i FT1910 og heller ikkje som avliden i Bergen mellom 1900 og 1912!  Han kan no vel neppe vera flytt frå Pleiestiftelsen att??

 

Eg takkar på ny for alle gode tips!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må han være pasient nummer 1711 på Pleiestiftelsen. Han kom inn dit "til observation" 9. februar 1897, og han ble der til han døde 15. juli 1908.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.