Gå til innhold
Arkivverket

Vil du sende en hilsen til Jan Oldervoll i forbindelse hans 70-årsdag/pensjonsavgang?


Anette S. Clausen
 Del

Recommended Posts

En stor TAK og alle gode ønsker for den kommende tid -

 

fra én af de mange, der ikke ville have haft en chance for at komme godt igang med den norske del af slægten uden dit store arbejde.

 

Venlig hilsen,

Berit Frank Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor takk til jubilanten for Digitalarkivet. :)  Det var jo flaks for meg at jeg begynte å lete rett etter at Digitalarkivet oppsto. Hadde det ikke vært for denne muligheten, hadde jeg nok ikke drevet med slektsgransking, så takk igjen for denne inngangen til 'skattkammeret'.

 

De hjerteligste gratulasjoner til Jan Oldervoll i anledning 70-årsdagen og alle gode ønsker for en innholdsrik pensjonisttilværelse fra meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen Jan O. !  Og Tusen Takk for alt arbeidet du har lagt ned med både kilder og forum på det Gode Gamle Trygge Digitalarkivet !

 

Lev vel

 

Jon Sværen

Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerteleg til lukke med 70-års dagen  og lukke til med pensjonisttilværelsen.

Takk for alt du har gjort for slektsforkinga og oss slektsgranskarar.

 

Mvh  Harald L. Bakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, og tusen takk for den flotte innsatsen du gjort ved å gjøre kildemateriale tilgjengelig i Digitalarkivet!

Det har vært helt uvurderlig for oss som forsker på slekta.

 

Lykke til med pensjonisttilværelsen  :)

 

Mvh

Geir Tverå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, og en stor takk til jubilanten for Digitalarkivet.

Åpne og frie data fra arkivverket har satt en standard for hvordan det skal være.

 

Lykke til med pensjonisttilværelsen  :) 

 

Mvh

Wenche Dorothea Hervig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender mine hjerteligste gratulasjoner i anledning din 70 års dag og setter utrolig stor pris på alt arbeidet som du har nedlagt og mulighetene du har gitt oss :rolleyes:

Håper du far en fantastisk pensjonisttilværelse :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter meg til alle de andre gratulantene, og ønsker deg en flott dag!. Tusen takk for alt du har gjort for oss. Jeg har lært utrolig mye gjennom årene ved å bruke Digitalarkivet. Uten, vet jeg ikke hvor langt jeg ville ha kommet i min forskning.

 

Gode ønsker fra Benedicte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ber å få gratulere med 70-årsdagen, sende en stor takk for alt arbeid med Digitalarkivet, og önske alt godt for fremtiden!

 

Vibeke Lund Åhling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer hjerteligst med din store dag, med ønske om mange gode år fremover.

En stor takk for alt det arbeidet du la ned for at slektsgranskning skulle bli lett tilgjengelig for oss amatører også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen og takk for innsatsen! Utan ein Oldervoll hadde det knapt blitt noko Digitalarkiv - i alle fall ikkje så raskt og i det omfanget. Du vil bli hugsa for din enorme kapasitet, den kontinuerlege viljen til å rette og forbetre, og for dine mange gullkorn - Latskapen er mor til framsteget, til dømes. Hipp hipp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alt arbeidet du har gjort for oss, og takk for den fantastiske programvaren du har skapt, det er mange av de 'store' i bransjen som knapt nok når deg til anklene!

 

Og husk, alder er bare en mental greie som endel andre er opptatt av! Om 30-40 års tid, vil du med glede tenke tilbake på overgangen til 'pensjonisttilværelsen', kun som starten på en ny tid med nye utfordringer. De beste ønsker for en kreativ framtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer hjertligst med 70-årsdagen.

Takk for alt arbeidet du har gjort for oss, og takk for den fantastiske programvaren du har skapt.

V kommer til å savne dine søkemuligheter når den blir borte, og det gamle forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer so mykje med dagen, Jan!  Eg har kjent deg sidan 1970-talet då du starta opp med databaseregistreringi av 1801-teljingi og har i mange år hatt stor glede av arbeidet ditt!

 

Eg rekner med du vil halda fram som aktiv pensjonist og ønskjer deg alt godt for framtidi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen.

Tusen takk for alt du gjorde for oss brukere av DA, og at du lyttet til våre tilbakemeldinger.

 

Mvh. Berit Knudsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.