Gå til innhold
Arkivverket

Skifteutlodning eller skiftepakke Hafslo 1886


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Johannes Nilsson Marum (Marheim), kårmann, døydde i Hafslo 29.5.1886.

 

Eg har ein eller annan stad lese at det vart halde skifterfegistrering etter Johannes og at han mellom anna etterlet ei dotter Anna som var avlidi i Amerika før 1886, men som etterlet eitt barn.

 

Eg hsr ikkje so langt vore i stand til å finna att dette barnet i Amerika og lurer på om skifteutlodningsprotokollen eller eventuell korrespondanse i skiftepakken kan vera til hjelp?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi med denne saki!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for eit kjapt og spennande svar!

 

Truleg er det denne buregistreringi som er kjelda for opplysningane mine, og det kan sjå ut som om buet vart oppgjort nær sagt før det vart handsama.  Men; sjølv om det kanskje ikkje er so mykje å finna i utlodningsprotokollen, so må det liggja føre eit DOKUMENTLEGG med ymse korrespondanse.  Er det mogeleg å finna dette i skiftedokumenti og eventuelt henta fram opplysningar om Anna og barnet hennar?  Eg er òg interessert i eventuelle opplysningar om sonen Johannes Johannesson, om det står noko meir om lagnaden hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boet endte med en tilbakeføring ("ekstradering") til Ole Grindhaug, etter at sorenskriveren og lensmannen hadde fått sitt var det bare hadde noen få kroner igjen. Ole Grindhaug påtok seg ansvaret for gjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Yngve for siste presisering!

 

Då er det med andre ord ikkje noko å henta i skiftedokumenti, so eg lyt halda fram med leitingi i Amerika...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.