Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Carl Ausenhus (1863) og Benedikte Scheflo (1871) - til Amerika 1907 - kven var dei?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

FT1916 frå Sullivan Lake, Red Deer district, Alberta syner denne huslyden:

 

AUSENHUS, Carl  1863  NOR

AUSENHUS, Benedifte  1871  NOR

AUSENHUS, Noralf  1901  NOR (fødd 5.7.1901)

AUSENHUS, Alice  1903  NOR (fødd 3.2.1903)

Huslyden skal ha utvandra i 1907!

 

Eg har frå etterkomarar etter Alice fått opplyst at jentenamnet til Benedikte skal ha vore Scheflo!

 

Eg er på leiting etter:

 

* Dei fulle namni til Carl og Benedikte?

 

* Yrke og bustaden i Noreg?

 

* Føde-/oppvekststader til Carl og Benedikte?

 

* Fullt "norsk" namn til Alice?

 

* Dato og stad for fødsli til Alice?

 

* Kontroll av utvandringsåret 1907?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for kjapt og nyttig innlegg!

 

På bakgrunn av dette sjekka eg utvandrarprotokollen for Trondheim, og her fann eg dei i 1907:

 

130315 1907 303 28 1395 1 10.04.1907 Karl Aug. Nils. Aasenhus g   Gaardbr m 1864 Levanger Didsbury Alberta Canadian Tasso Bill. bet. i Trondhjem a

130316 1907 303 29 1396   10.04.1907 Bennedikte Aasenhus g hustr   k 1870 Levanger Didsbury Alberta Canadian Tasso Bill. bet. i Trondhjem    

130317 1907 303 30 1397   10.04.1907 Norolf Aasenhus   Barn   m 1901 Levanger Didsbury Alberta Canadian Tasso Bill. bet. i Trondhjem    

130318 1907 303 31 1398   10.04.1907 Aslaug Aasenhus   Barn   k 1903 Levanger Didsbury Alberta Canadian Tasso Bill. bet. i Trondhjem

 

Då står det att å sjekka ut at dei verkeleg er fødde i Levanger eller kvar dei kom ifrå...

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten for siste innlegg!

 

Eg har sett på vigsli og ogso innførsli deira i FT1900.  Med dei opplysningane som kom fram der, har eg finne fødslene til Aslaug Schjeflo Aasenhus i 1903 og båe foreldri hennar.

 

Etter dette er problemet heilt løyst, og eg takkar på ny for hjelp til ei kjapp løysing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

A few days ago I received this message from Ellen Stewart in Canada, which I have chosen to present here:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Hello Lars,
I recently googled Carl and Benedikte Ausenhus for my information and came across a forum, all in Norwegian.!! I only speak English!

http://forum.arkivverket.no/topic/195021-l%C3%B8yst-carl-ausenhus-1863-og-benedikte-scheflo-1871-til-amerika-1907-kven-var-dei/

I hope you do not mind me emailing you to see what it was about. I have been trying to find out info on Benedikte Schjeflo and Birger Schjeflo to see if they were connected to the Anton Peter Sheflo tree in USA. Carl was my great grandfather Olaf Ausenhus' brother. I am Ellen Ausenhus Stewart and live at Didsbury, Alberta, Canada, on the homestead farm.
I am also trying to find out about a Birger Schjeflo who married Ingeborg Hafstad Waade,  my great grandmother Dorthea Hafstad Ausenhus' sister. I had heard at one time that benedikte and Ingeborg were cousins.
They were from Levanger, Tronheim, Steinkjer, Sem area? and immigrated to castor, Alberta in 1907 I believe. Perhaps there is a website I could look at in English beside the Latter Day saints one? I have looked there well!!
Any info would be delightful on these two inlaws. I have made an family album of all the ancestors from Norway and really enjoyed it. Our daughter is going over to Norway in June this year.
Thank you
Ellen Stewart

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

I know that several of you listers have better knowledge of Levanger families than myself, and I hope that someone can help Ellen?

 

Thanks a million in advance!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.