Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Dødsfall Årstad etter 1917 - Lars Hansen?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Randine Hansen, fødd i Sogndal 30.11.1842, døydde i Årstad 2.2.1917, bustad Fløbakken (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=332&idx_id=332&uid=ny&idx_side=-203).  Enkjemann var:

skomakar Lars Hansen, var fødd på Enerstrand på Lindås 24.3.1946.

Dødsmeldingi i Bergen syner berre mannen som etterlevande, endå me veit dei hadde minst fire born: http://arkivverket.no/URN:sk_read/27860/155/

Eg finn ikkje dødsfallet hans i basen for avlidne i Årstad.  Eg har slege opp i dødsfallsregisteret for Bergen 1912-1972, dei fire som er tilgjengelege (1921, 1923, 1933 og 1934), men det synes ikkje vera nokn av dei!  Kanskje er det han som døydde i Bergen 13.10.1937 (pag. 224)?

* Er det mogeleg, til dømes gjennom Folkeregisteret, å finna ein dato og stad for dødsfallet hans?

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Sven for nyttig svar!

Då må Lars Hansen vera flytt frå Bergen på eitt eller anna tidspunkt, men kvar?

Eg vonar at Folkeregisterkortet kan gje oss eit svar...

PS: Dette er borni som eg har notert for Lars og Randine:

* Hansone Randine, fødd Møllendal, St. Jørgen 30.3.1878

* Olai Martin, fødd Kronstad, St. Jørgen 31.1.1880

* Gustav Berntin, fødd Møllendal, St. Jørgen 8.6.1882

* Hansine Ovidia, fødd Møllendal, St. Jørgen 11.10.1885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sjekket Lars Hansen død 17/12-1923, han er født i Masfjorden i 1846 og er nemnd Lars Hansen Møllendahl i Dødsmeldingen, datteren Hansine er eneste arving gm Georg Gundersen, Stend, de ble gift i Aarstad 25/11-1911, Georg Johan Gundersen maskinist 1886 og Hansine Ovidia Hansen 1885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Rune for skikkeleg spennande og interessant innlegg!

Eg har studert opplysningane som du kom med.  Eg var rett nok svær i stuss når du sa han var fødd i Masfjorden, men eg har sett på Googlemaps og ser at Einestrand i dag ligg like innanfor kommunegrensa til Masfjorden mot Lindås, og eg er ikkje i tvil!  Dette må vera "vår" Lars som då har teke Møllendahl som namn!

Problemet mitt, som gjaldt dødsfallet til Lars Hansen, er soleis løyst!  Nok ein gong ein kjempetakk for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider