Gå til innhold
Arkivverket
tor helge hildebrandt

kan ikke legge inn svar på tråd

Recommended Posts

tor helge hildebrandt

vil gjerne svare på en tråd men står bare jeg må logge inn for å svare men jeg er innlogget. Hjelp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anette S. Clausen

hvilken tråd er det du forsøker deg på?

Du har lyktes med å legge inn et innlegg så det kan være du prøver deg på en lukket tråd, dvs. en tråd det ikke skal være mulig å legge inn svar i.

Ellers minner jeg om ordensregler som sier at man skal opptre med fullt navn i debattfora hos Arkivverket. Det er fint om du endrer visningsnavnet ditt slik at etternavnet også er synlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tor helge hildebrandt

hvilken tråd er det du forsøker deg på?

Du har lyktes med å legge inn et innlegg så det kan være du prøver deg på en lukket tråd, dvs. en tråd det ikke skal være mulig å legge inn svar i.

Ellers minner jeg om ordensregler som sier at man skal opptre med fullt navn i debattfora hos Arkivverket. Det er fint om du endrer visningsnavnet ditt slik at etternavnet også er synlig.

så at den tråden er arkivert så er vel ikke stort å gjøre med det

den tråden heter ( [#40150] Leter etter fredriksen og hildebrandt slekta. Noen som Kan Hjelpe? )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anette S. Clausen

Du kan friske opp igjen tråden ved å starte et nytt tema i Brukernes eget forum og kopiere tittelen og legge inn lenke til den arkiverte tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.