Jump to content
Arkivverket

kan ikke legge inn svar på tråd

tor helge hildebrandt

Recommended Posts

vil gjerne svare på en tråd men står bare jeg må logge inn for å svare men jeg er innlogget. Hjelp!

hvilken tråd er det du forsøker deg på?

Du har lyktes med å legge inn et innlegg så det kan være du prøver deg på en lukket tråd, dvs. en tråd det ikke skal være mulig å legge inn svar i.

Ellers minner jeg om ordensregler som sier at man skal opptre med fullt navn i debattfora hos Arkivverket. Det er fint om du endrer visningsnavnet ditt slik at etternavnet også er synlig.

hvilken tråd er det du forsøker deg på?

Du har lyktes med å legge inn et innlegg så det kan være du prøver deg på en lukket tråd, dvs. en tråd det ikke skal være mulig å legge inn svar i.

Ellers minner jeg om ordensregler som sier at man skal opptre med fullt navn i debattfora hos Arkivverket. Det er fint om du endrer visningsnavnet ditt slik at etternavnet også er synlig.

så at den tråden er arkivert så er vel ikke stort å gjøre med det

den tråden heter ( [#40150] Leter etter fredriksen og hildebrandt slekta. Noen som Kan Hjelpe? )

Du kan friske opp igjen tråden ved å starte et nytt tema i Brukernes eget forum og kopiere tittelen og legge inn lenke til den arkiverte tråden.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.