Gå til innhold
Arkivverket

Vigsle i Amerika, truleg Cavalier Co., ND, kring 1883 - er denne mogeleg å finna?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg er på leiting etter ei vigsle frå Amerika, rimelegvis frå Cavalier Co., ND:

 

Johannes Anderson Tredahl alias John A. DAHL, fødd i Sunndal 15.10.1851, utvandra i 1876

 

og

Grethe Hansdotter Øvrebø alias Gretta H. OVERBOE, fødd i Hafslo 31.10.1857, utvandra i 1882

 

Dei skal ha gift seg i 1882 eller 1883, rimelegvis i Cavalier Co., ND der dei slo seg ned som farmarar i Alma township.

 

Eldste barnet var:

 

* Anton Johan DAHL, fødd i Cavalier Co., ND 14.5.1884
 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om denne vigsli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det står 1882 på vielsesåret på Find a grave:

 

Grethe H. Overboe Dahl

 

 

Birth:  Nov. 1, 1857, Norway Death:  Feb. 25, 1931
Cavalier County
North Dakota, USA trans.gif
John A. Dahl was born in Trondheim, Norway, October 15, 1851. He came to the United States July 25, 1867 at the age of 16, becoming a citizen November 14, 1888. He homesteaded east of Osnabrock in Alma Township. John bought the farm one quarter mile southwest of Osnabrock and resided there until his death July 31, 1935.

John married Greta Overboe in 1882. She was born November 1, 1857 in Bergen, Norway, and died February 25, 1931.

To this union six children were born: Anton, Hans, Joseph, Berthe, Thea and Joey. The most important purpose of their life in the USA was to have their children educated.

Joseph was born May 11, 1887. He lived with his parents until he entered the Army during World War I. He served his country in France. In his later years he resided at the Old Soldier's Home in Lisbon, ND. Joseph died at Fargo, March 5, 1951.

Berthe was born January 18, 1891. She was employed by the Fargo Forum Newspaper in Fargo until her death April 25, 1938.

Thea was born August 2, 1895. She taught school in Union, Mona, and Clyde, all in Cavalier County. She married Roy Whaley in 1935 and lived in Fordville after taking care of her parents for many years. She passed away in Park River Hospital February 3, 1975. Roy died January 11, 1980.

Joey was born December 12, 1896. She attended a business college in Fargo and was employed at the North Dakota State University for many years, retiring in the 70's. She continued living in Fargo until her death February 23, 1981.

- Taken from "The Spirit Lives On" Osnabrock, ND Centennial Book 1887-1987 
 
Family links: 
 Spouse:
  John A. Dahl (1851 - 1935)
 
 Children:
  Hans J. Dahl (1885 - 1930)*
  Joseph Dahl (1887 - 1951)*
  Berthe E Dahl (1891 - 1938)*
  Eda Bertha Dahl Hansen (1892 - 1950)*
  Thea C. Whaley (1894 - 1975)*
  Joey Dahl (1896 - 1981)*
 
*Calculated relationship   Burial:
Union Cemetery
Osnabrock
Cavalier County
North Dakota, USA  
Edit Virtual Cemetery info [?]  
Created by: Traci
Record added: Jun 20, 2007
Find A Grave Memorial# 19995008

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for interessant innlegg!

 

Eg har nok sett denne biografien for Dahl-ætti før, og diverre fortel han ikkje kva dato eller stad denne vigsli fann stad!  Eg har òg undersøkt både kyrkjebøker og "vital records" i Cavalier Co., ND, men dei går ikkje langt nok attende i tid!  Tidsrommet me her talar om, 1882/1883, er i den absolutte pionertidi når det gjeld Cavalier Co., ND, og det var nok diverre "so som so" med å skriva opp alt som skjedde...  Dei kan jo òg ha gift seg ein heilt anna stad...

 

Eg takkar nok ein gong for hjelpi, men eg fryktar for at me lyt venta svært lenge på at denne datoen skal dukka opp, om han dukkkar opp i det heile...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.