Gå til innhold
Arkivverket
Olaf Larsen

Ingen advarsler?

Recommended Posts

Olaf Larsen

Under navnet mitt til venstre står det antall innlegg jeg har produsert, og 0 Advarsler.

Jeg vet ikke om det kanskje er ment som et hederstegn at jeg ikke har noen advarsler, muligens et lite klapp på skulderen til meg, og samtidig en kraftig påminnelse til alle andre som får dem i bøtter og spann? B)

Eller kanskje er det et tegn på at jeg er en potensiell trøbbelmaker, en som ikke har skeiet helt ut enda, men sannsynligvis kommer til å gjøre det snart?

"Vi har beredskapen klar, varslingssystemet er klargjort - du er flyttet til aktiv overvåkningsliste!" :ph34r:

Hvordan får jeg fjernet 0 Advarsler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Leif Biberg Kristensen

Alle får den teksten under sitt eget navn. I og med at dette er et svært så sivilisert forum, preget av sindige mennesker, synes jeg nok at denne teksten kunne vært fjernet. Men forumprogramvaren er jo kjøpt og installert som ferdigvare, og det kan hende at det ikke er helt liketil å få den bort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Olaf Larsen

Ok, så jeg antar at ingen andre enn jeg selv kan se mine advarsler, det kunne jo ha vært en lettelse! :)

Takk for opplysningen, Leif.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anette S. Clausen

Det er kun du som kan se dine egne advarsler. Som Leif påpeker så er advarsel-funksjonen lite benyttet, men det må til noen ganger så vi har ikke lyst til å fjerne denne. Du får se på meldingen om null advarsler som en stjerne i boka! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Olaf Larsen

Veldig hyggelig tilbakemelding, Anette, ikke glem det neste gang jeg klager på et eller annet! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.