Gå til innhold
Arkivverket
Lars E. Øyane

Erik Nilsson og Mari Sjursdotter - vigde i Lærdal 1719 - kven var dei og kvar vart det av dei? - utfordring!

Recommended Posts

Lars E. Øyane

Eg har ei skikkeleg utfordring å by på i kveld:

Kyrkjeboki for Lærdal (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11593&idx_id=11593&uid=ny&idx_side=-22) syner at ein Erik Nilsson og ei Mari Sjursdotter gifte seg i Lærdal 26.11.1719.

Eg trur at denne Erik Nilsson var fødd i Hafslo kring 1691 som son av husmann Nils Sjurson (Havnen) under Sjøtun.

So finn me at ein Erik Havnen fekk ein son Mikkel Erikson, døypt i Hafslo 25.2.1721.  Deretter forsvinn huslyden frå Hafslo!

Eg har ein sterk mistanke om at Erik Nilsson frå Havnen er identisk med Erik frå 1721, og at det var han som gifte seg i Lærdal i 1719.  Men, kan dette provast?

Uansett, neste spørsmål er:  Kvar vart det av Erik og Mari som gifte seg i Lærdal?

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.