Gå til innhold
Arkivverket

Dypvåg i Aust-Agder, Skannede kirkebøker - Indekseringsproblem?


Tore Trollsaas
 Del

Recommended Posts

Oppslag på kirkebøker for Dypvåg i Aust-Agder er ganske forvirrende :wacko: Jeg søker på Dypvåg 1830-1870 i Finn kilde og får opp en kort liste. Så langt, så bra - se vedlegg. Men klikker jeg på en kirkebok-lenke for å lese innholdet, vises de fleste som tomme (Antall skannede bilder/sider: 0). De øvrige få inneholder bare utflyttingslister. Hva skjer?

 

mvh Tore

post-1087-0-03778900-1438250706_thumb.png

Endret av Tore Trollsaas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da rart?? Jeg søkte på det samme som du gjorde, og fikk opp samme resultatliste. Men funksjonen "bla" virker helt fint her hos meg (bruker Firefox) - både innholdssiden og de enkelte kirkeboksidene kommer greit fram. For ordens skyld: Jeg bladde både i dåps-, konfirmasjons- og vielseslistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da rart?? Jeg søkte på det samme som du gjorde, og fikk opp samme resultatliste. Men funksjonen "bla" virker helt fint her hos meg (bruker Firefox) - både innholdssiden og de enkelte kirkeboksidene kommer greit fram. For ordens skyld: Jeg bladde både i dåps-, konfirmasjons- og vielseslistene.

 

Ytterst merkelig. Jeg lot det gå litt tid og prøvde det igjen flere ganger også etter å ha restartet PC'en.

 

Enda merkeligere er det at når jeg NÅ gjentar dette, så dukker hele innholdet opp, med både dåps-, konfirmasjons- og vielselister m.m.

 

Er jo blitt vant til ustabil løsning, men dette synes jeg var litt over streken :wacko:

 

Takk til deg for tilbakemeldingen, da kom jeg i gang igjen med Dypvåg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.