Gå til innhold
Arkivverket
Morten Sylte

Ord i Tingbok, Sunnmøre 1717

Recommended Posts

Morten Sylte

Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Sunnmøre sorenskriveri, Tingbok , 1716-1718, oppb: Statsarkivet i Trondheim.

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:rg_read/31107/76/

Paul Arnesen [.....] lod forkynde sit Skiøde paa 3 1/4 Mellag fisk udj Bachen, daterit 26d februarij 1717 og utstæt af hans fader Arne Arnesen Bachen og til Widerlighet forseglet af Gullik og Ole Strand

Ordet/a eg ikkje heilt klarar å tyde er det som manglar i klammene. Muligens eit gårdsnamn? [Odd...mand??] Hadde vore svært interssant å finne ut om det er det sidan opplysningane om denne karen er svært mangelfulle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kristian Hunskaar (Arkivverket)

Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Sunnmøre sorenskriveri, Tingbok , 1716-1718, oppb: Statsarkivet i Trondheim.

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:rg_read/31107/76/

Paul Arnesen [.....] lod forkynde sit Skiøde paa 3 1/4 Mellag fisk udj Bachen, daterit 26d februarij 1717 og utstæt af hans fader Arne Arnesen Bachen og til Widerlighet forseglet af Gullik og Ole Strand

Ordet/a eg ikkje heilt klarar å tyde er det som manglar i klammene. Muligens eit gårdsnamn? [Odd...mand??] Hadde vore svært interssant å finne ut om det er det sidan opplysningane om denne karen er svært mangelfulle.

Jeg tror det må være Oddelsmand, altså at Paul Arnesen hadde odel til denne parten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Morten Sylte

Takk for hjelpa, Kristian!

Ikkje heilt det eg hadde håpa, men står det det so gjer det det! ;) Alle opplysningar om han er kjærkomne.

mvh

Morten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive