Gå til innhold
Arkivverket

Feilmelding fra tydeforum. Svarmelding sendt til feil medlem.


Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

I dag fikk jeg melding om at det var kommet et svar på tydeforum. Men innlegget var av Aslak Smedal om Pernille Pedersdt., og har ingen ting med meg å gjøre. 

 

Når det gjelder mitt eget innlegg ang. kpt. Peter Brun, så har jeg ikke fått melding om svar selv om det er det. Men det venta jeg heller ikke da jeg ikke har bedt om å få meldinger.

 

Håper dere finner ut av dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du står som abonnent av forumet for tyding av skannede kilder.

 

post-162-0-96844200-1439849362_thumb.jpg

.

Å abonnere eller følge hele forum innebærer at du vil varsles om om alle innlegg i alle emner der. Trykk på Slutt å følge dette forumet-knappen. så vil du bare få melding om innlegg og svar i egne temaer eller de du deltar i, dersom du har korrekte innstillinger: http://forum.arkivverket.no/topic/179082-tips-om-ulike-funksjoner-og-redigeringsmuligheter-i-forumene-p%C3%A5-digitalarkivet/#entry1525505

 

.

Dette temaet er det bare jeg som følger, (det skjer automatisk ved at jeg har svart), og det viser at du trenger å endre innstillingene i profilen din dersom du ønsker at forumprogrammet skal sende melding om svar til deg.

.

post-162-0-89483900-1439849971_thumb.jpg

.

 

Endret av Anne-Lise Hansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på at jeg fulgte tydeforumet. Det ante jeg ikke. Jeg har ikke gjort det før så jeg får fundere litt på hvordan jeg klarte å gjøre det. Nå har jeg ihvertfall sluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.