Gå til innhold
Arkivverket

Hva skjedde med et tidligere innlegg i dag (Russisk ? dog ikke Russisk brukernavn


Ole Petter Eriksen
 Del

Recommended Posts

Hei

Jeg lurer paa en sak. Det ble opprettet et innlegg tidligere i dag, se min overskrift. Da jeg skulle se paa emnet fikk jeg error, og kort tid senere var emnet borte fra bruker forumet. Jeg lurer paa hva dette var (baade brukeren og emnet)?

 

Mvh

Ole Petter Eriksen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hht Google translate handlet det om salg av sex- videoer og ble rapportert av (i allfall) undertegnede, og moderator fjernet det raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hht Google translate handlet det om salg av sex- videoer og ble rapportert av (i allfall) undertegnede, og moderator fjernet det raskt.

Mange takk for ditt svar. Meget bra at dette ble fjernet meget hurtig (men hvordan kunne dette havne inn paa bruker forumet, med et brukernavn?).  Avslutningsvis haaper jeg vi ikke faar den type innlegg igjen, og takker for at du handlet hurtig her (selv om moderator burde tatt affaere, ved bruker og innlegg). Takker igjen saa meget for din innsats og oppmerksomhet.

 

Mvh

Ole Petter Eriksen

;)

Endret av Ole Petter Eriksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.