Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Opplysninger om Arthur Octavio Holm f. 12.07.1887 - et mysterium ?

Recommended Posts

Hei igjen

Tok meg friheten og spurte Statsarkivet i Oslo om de kunne finne opplysninger i dødsfallsprotokollen fra Asker. Utklipp ligger vedlagt. 

Ble dessverre ikke noe klokere av det.

Hanne

Hei Hanne !

Tusen takk for at du forsøkte :-) Selv står jeg bom fast for øyeblikket -, har søkt over alt etter datter til Arthur og Elin Sofia i alle foraer som jeg har kommet over. Men så langt så har jeg ikke funnet noen opplysninger om henne. Mangler fødselsdato på henne, og dette må være etter 1927. Josefine Jacopine Holm døde i 1927, og av utskrift fra skifteprotokollen står kun Arthur og Elin oppført. Det samme gjelder hennes dødsannonse hvor også kun Arthur og Elin står oppført.

Men igjen tusen takk for hjelpen, Hanne !

Mvh

Rune Vindsetmo

• 1 år senere...

Hei

Inga Mathilde Sander Juul Sandvik

Birthdate: May 25, 1890
Death:  
Immediate Family:

Wife of Arthur Ocatvio Holm 
Mother of Alfhild Otelie Sandvik Holm 

Managed by: Jan Terje Kaaby
Last Updated: March 9, 2015

I dette dokumentet står Inge Mathilde oppført som din mormor og som gift med Arthur, men i følge det jeg har kunnet lese meg til her var ikke Inga og Arthur Octavia gift? 

Jeg kjente Inga Mathilde og kan ha en del å tilføye dersom det fortsatt har interesse. Har du et sammendrag du evt kan dele til min epost, så kan vi evt. ta det den veien? Mener jeg har et slides også liggende, trolig ikke helt skarpt pga avstand, motlys, men bra fargebilde tatt ca 1975-76.

Er registrert på epost Riecksgate1@gmail.com, men setter pris på om du benytter i-char-v@online-no som er daglig i bruk.

Vennlig hilsen

Inge Charles Vedvik

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.