Gå til innhold
Arkivverket
Vigdis Håland

hjelp

Recommended Posts

Vigdis Håland

Hei. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg. Jeg leter etter gamle oppkjøpte fallrettigheter, er dette den rette plassen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anne-Lise Hansen

Salg av fallrettighet ble vel tinglyst, så da er vel Tinglysingsmateriale

et sted å undersøke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ivar S. Ertesvåg

Hei. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg. Jeg leter etter gamle oppkjøpte fallrettigheter, er dette den rette plassen?

Tja - dersom dei er gamle nok  (før 1950), så skal dei vere der Anne-Lise viste til.

Men dersom du vil ha hjelp, må du vere meir konkret. 

Kommune (før 1950, ikkje i dag), gardsnummer (evt. namn) og bruksnummer er inngangsdata.

Ein annan veg er Statens Kartverk - som forvaltar tinglysinga i dag.

Dersom det er nokon annan enn grunneigar som eig fallrettane (det er det ofte), skal stå i Grunnboka for det/dei aktuelle gnr./bnr. kven som eig rettane.

Der står det truleg tilvising til dokumentet (skjøtet) der grunneigaren selde rettane. Det kan vere avskrive/fotografert - eller det kan vere

berre ei tilvising til den gamle panteboka (protokoll og blad) som ligg under lenkja Anne-Lise viste til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.