Gå til innhold
Arkivverket

Dødsmelding Målselv 1927 (Birkeland) - Dødsfall og dødsmelding Målselv 1953 (Elverum)


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Mari Olsdotter BIRKELAND, ved dødsfallet i kyrkjeboki omtalt som Marie OLSEN, døydde på Birkeland, Elverum i Målselv 11.9.1927.

 

** Er det mogeleg å få eit oversyn over ervingane hennar?

 

På Molund kyrkjegard i Bardu ligg denne personen gravlagd:

 

Karen Elverum 1870-1953

 

Eg trur dette er ei av døtrene til Mari Birkeland, Karen Olsdotter, fødd på Grøtte i Målselv 13.2.1870.  Denne jenta var truleg ved FT1910 kalla Karen Elverum og budde då som tenestejente på Dypdal i Målselv.

 

Er det frå kyrkje- eller klokkarbøker samt dødsmeldingsprotokoll mogeleg å finna dødsfallet til denne Karen Elverum frå 1953?  Eg ønskjer i so fall å få greie på:

 

** Nøyaktige datoar for fødsel og dødsfall, samt dødsstad og yrkestitel ved dødsfallet?

 

** Oversyn over ervingane hennar?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari Olsdotter BIRKELAND, ved dødsfallet i kyrkjeboki omtalt som Marie OLSEN, døydde på Birkeland, Elverum i Målselv 11.9.1927.

 

** Er det mogeleg å få eit oversyn over ervingane hennar?

 

På Molund kyrkjegard i Bardu ligg denne personen gravlagd:

 

Karen Elverum 1870-1953

 

Eg trur dette er ei av døtrene til Mari Birkeland, Karen Olsdotter, fødd på Grøtte i Målselv 13.2.1870.  Denne jenta var truleg ved FT1910 kalla Karen Elverum og budde då som tenestejente på Dypdal i Målselv.

 

Er det frå kyrkje- eller klokkarbøker samt dødsmeldingsprotokoll mogeleg å finna dødsfallet til denne Karen Elverum frå 1953?  Eg ønskjer i so fall å få greie på:

 

** Nøyaktige datoar for fødsel og dødsfall, samt dødsstad og yrkestitel ved dødsfallet?

 

** Oversyn over ervingane hennar?

 

Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!

Dødsfallsmelding for Marie Olsen hos lensmannen i Målselv, protokoll nr. 168:

Marie Olsen, enke etter Ole Olsen Grøtte, f. 16.02. 1844 i Sogn. Bopel Birkeland, død 11.09. 1927.

Karen Elverums dødsfallsmelding fant vi hos lensmannen i Bardu, protokoll nr. 45. Sendes som vedlegg.

 

På vegne av Statsarkivet i Tromsø

 

Eva K. Jeppesen

Karen Elverum dødsfallsmelding.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Eva for eit skikkeleg interessant svar som har gjort meg i stand til å identifisera Karen Elverum som dotter av Marie!

 

Problemet er heilt løyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.