Gå til innhold
Arkivverket
haugland

EVENT OBITUARY - FLORIDA 1947

Recommended Posts

haugland

Jeg har lenge søkt etter data om Master Mariner Charles Thidemand Thompson, f i Larvik 7 Des 1887, som emigrerte til USA og ble amerikansk statsborger.  I census fra 1945 Miami, Florida finner jeg han sammen med kona Helen.  Etter mye søken har jeg funnet hans dødsdato 2 feb 1947, claim død 8 Feb s å.  Selv har jeg søkt det som jeg kan tenke meg når det gjelder aviser i Miami for om mulig å finne en Obituary, men uten å lykkes.  Er det noen som event kan gi hjelp her for om mulig å finne noe fra aviser i Miami, Florida på denne tiden.  Er rimelig sikker på at han døde i Miami, flyttet dit i 1935, finner hans skilsmisse fra 1. ekteskap i Florida i 1937, er også i Miami i census 1940 og 1945, så sansynligheten for att dødsfallet også var der er rimelig stor.

Mvh

Jan-Erling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
haugland

Ser at det ble dobbelt posting, her !  Vet ikke hva dette skyldes ?

Det er viktig å merke seg at i f b m dødsfallet er personen kun registrert med navnet Charles Thompson !

Jan-Erling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.